Wednesday, July 20, 2011

I'm just boring

please excuse me for the language


Today is kinda a boring or simply another day. Harap2 lepas first meeting untuk koir karang terus ada pelangi! yay! oops, bukan bermaksud saya mengharapkan hujan ya  >.<! I just hope that my day will be enlighten by that choir thingy! Yesh, nasib ada koir d sini, first time lagi ni ada, ngehehehe! Saya tau banyak ni latihan nanti, kalau kena suruh diet untuk jaga suara, matai.....babai kepada minuman yang ada ping di belakangnya. Tapi ok juga ba tu kan, kalau sanggup segalanya boleh dibuat. Setakat yang termampulah kan....

Just a few minutes ago, Miss Caroline just said, 'When you have your allowance you girls have to invest some money in make-up'....and I was like :p.....I expected that.  Ok, Ok, I will try try try try....BIG SMILE :)
Ya laa, jadi cikgu mesti kena kena nampak attractive...kan? Miss Caroline just said that  :p

This evening, planning to bersukan! Tapi mungkin saya hanya akan stay di siring gelanggang netball dan berlompat - lompat menggunakan tali untuk berskipping. Tingulah kalau saya rajin p belajar main. Macam malas pula, mau ikut archery juga, tak sabar nak tengok demo sabtu ni... jangan la ba terlampau banyak ikut aktiviti ba kan. Sukan lain boleh pelan pelan belajar ba kan, nanti nda siap pula task and assignment yang datang bagaikan hujan kucing dan anjing. <--sorry for the direct translate :p

Apa lagi mau ditaip ni, erm....ok.....

P/s to Sayrah
Tengoklah kalau ada yang ngam, confirm 40? besar juga!
haha, bukan kasut pun boleh ba kan....pandailah saya cari tu


Ok lah, cukup sdh berblog untuk hari ni. teda2 juga yang tulis. Buruk btul bahasa saya kali ini, siou no kopio. BIGSMILE!  :) 

No comments: