Monday, March 21, 2011

Saya bosan jadi saya buat ini~ tag from Lyo

1. Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu ~makan malam

2. Dua jam yang lalu ~tolong sikit - sikit di dapur

3. Anda suka makan..samalah kita Leo

4. Minggu lepas ~nth, explore hospital?

5. Tiga lagu yang boleh dengar berulang kali ~Jar of heart Christina Perri, All about your heart Mindy Gledhill, Wonderful Tonight Eric Clapton, seperti biasa akan ada ayat ini, ~dan banyak lagi.
 
6. Tiga binatang yang anda tidak suka ~snake, cacing, cicak, ...teringin tambah lagi

7. Lima fakta tentang anda. suka tiup jari jemari, paling ngam sama cousins n beberapa orang kawan, lebih suka wangian yang bukan dari perfume exp:detergen,dishdrop,sabun mandi/kain...,love the sound of rain, love fashion but never refleted it on myself

8. Tahun depan ~tunggu dan lihat..hehe

9. Saya tidak reti ~ memberitahu orang lain perasaan saya. maksud saya yang leb leb punya hal..0.o

10. Saya pandai ~ masak? apa macam teda yang mau dikasi tau

11. Kawan saya ~emm, unexplainable? nda bah. semua baik baik. tapi ada juga yang ....you know..

12. Saya ada ~ mp3? satu-satunya harta saya...hehe

13.Saya seorang ~ manusia? haha..yang sedang tunggu keputusan spm.  

14. Adik saya ~ semua girl

15. Saya tidak pernah bosan ~ menyanyi...dengan suara yang....faham fahamlah...hehe

16. Bilakan kali pertama anda bercinta?~ tidak pernah. hampir-hampir 2 adalah...oh well 

17. Perkara yang selalu org tak percaya tentang anda ~ saya adalah kakak dan adik saya ialah adik...get it?

18. Saya rindu ~ stay up with cousins, and classmate!

19. Saya tak sabar ~...tidak dapat difikirkan.

20. Lima laman yang selalu anda layari. blog, facebook, tinierme, youtube n twitter. sesiapa yang twitter, followlah saya. hehe

tag sesiapa saja yang baca. itupun sekiranya kamu mau buat. 
adieu!

No comments: