Wednesday, March 23, 2011

santai saja bah...

Tidak banyak yang terjadi hari ini. Seperti hari yang sebelum dan sebelum dan yang sebelumnya. lebih baik terus cakap semua kan?...hehe. Seperti tajuk blog hari ini, saya mau bersantai sahaja. Maksudnya? Meng- all out kan apa yang ada dalam hati. tidak tau sudah apa yang mau diblogkan jadi. haha!

Tadi pagi saya sama adik saya ikut mami pigi cuci kereta di king kong car wash. First time ni, hehe..saya saja. Okey jugalah. Sedap tu waffle. Lepas tu mami pigi veron hair salon. sambil2 tu saya sama tu adik saya pigi jalan2. ada kebenaran tau. kami jalan pigi cari kasut. mula2 pigi tu satu kedai tapi kasut di sana semua yang fancy2. saya mana pakai tu..=.= jadi travel pigi kedai seberang jalan. jumpa jugalah yang saya mau. walaupun bukan colour yang saya plan. bolehlah...jumpa pun bukan itu juga yang saya ambil tu..then travel balik pigi tempat mami. rupanya belum lagi siap. bha, menunggulah kami.tiba2 kena suruh jalan lagi, ada kena suruh p buat. siok siok baca magazine...
Semasa perjalanan...ceh! terjumpa ni saturang cikgu. waktu terlimpas ucaplah kunun selamat pagi, mau bersopanlah katakan..hehe. bha, tiba tiba banyak kena soal soal ba saya. "kau kenal si ____" ...I was like, siapa tu? Tu cikgu cakap lagi,"yang muka dia macam si____" nah, siapa lagi tu? macam pernah dengar, tapi bukan classmate jadi...kamu pun tau kan? haha...banyak jugalah yang lucu terjadi. sekali lagi saya tidak dipercayai bahawa saya adalah kakak. punya main hairan muka tu cikgu. baru saya tulis dalam last blog ba. haha...banyak sdh saya tulis ni...tidak bosan jugakah?

Sebelum balik rumah pigi hiap lee dulu, terjumpa saturang ex-classmate. Terus rindu sama yang lain ni. haiya...Balik rumah terus masak. Ingat mau tidak jadi sudah kari ikan saya tadi. Nasib baik okey jugalah. Tapi punya banyak itu tulang. Proses makan pun jadi sangat berhati - hati. Takut tercekik seperti hari itu. Bikin takut, haha!

Tiba - tiba hujan lebat ni. apakah petandanya? harap-harap tidak menggambarkan keputusan spm. haish...tidak ba tu kan.

ba, banyak betul yang tiada tiada saya tulis ni. siou aka sorry. n_n
meng-all out kan lah katakan...hehe! =.<

No comments: